Close Menu
Net-time.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • LIFESTYLE
  • TV
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΝΕΑ

Φρίκη και ανατριχίλα! 2χρονo παιδί σκότωσε καταλάθος τη μητέρα του με… (Βίντεο)

Δε, 16 Ιούν 2025 22:43

Χαλκιδική: Θρήνος για τον 38χρονο που βρήκε φρικτό τέλος σε παραλία – Σοκάρουν οι τελευταίες του στιγμές – Ήταν γνωστός…

Δε, 16 Ιούν 2025 21:17

Σοκ! Νεκρή η πασίγνωστη Ελληνίδα ιδιοκτήτρια των γυναικείων ρούχων…

Δε, 16 Ιούν 2025 16:09
Facebook X (Twitter) Instagram
Net-time.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • LIFESTYLE
  • TV
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Net-time.gr

Σούπερ μάρκετ: Τα προϊόντα που πληρώνουμε ακριβότερα.Ποιο προιόν έχει παρουσιάσει αισθητή μείωση.

Πε, 15 Σεπ 2022 10:05 ΔΙΑΦΟΡΑ
Facebook Twitter WhatsApp Email Copy Link

Πολυδιάστατες είναι οι αιτίες που οδηγούν στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης αρκετών τροφίμων αλλά και βασικών καταναλωτικών αγαθών σε όγκο πωλήσεων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, με κύρια αιτία ωστόσο να είναι η αύξηση των τιμών, η οποία έχει αποτρέψει σημαντική μερίδα καταναλωτών από αγορές συγκεκριμένων καταναλωτικών αγαθών.

Σύμφωνα πάντως με τα στοιχεία που παραχώρησε στο Capital.gr η εταιρεία μετρήσεων αγοράς IRI, είναι αρκετές και σημαντικές οι κατηγορίες εκείνες που καταγράφουν πτώση.

Τη μεγαλύτερη συρρίκνωση σε όγκο πωλήσεων εμφανίζουν τα κατεψυγμένα ψάρια, με -15,1% για το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου του 2022, σε σύγκριση με το αντίστοιχο επτάμηνο του 2021. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ωστόσο, υπάρχει και μία επιπλέον εξήγηση για την πτώση της κατηγορίας αυτής, καθότι δεν σχετίζεται αποκλειστικά με την αύξηση των τιμών αλλά και με το γεγονός ότι φέτος κατά την περίοδο της Καθαράς Δευτέρας τα καταστήματα εστίασης ήταν σε λειτουργία, ενώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο είχαμε lockdown, με αποτέλεσμα τη φετινή χρονιά να είναι ενισχυμένες οι πωλήσεις τους μέσω των σούπερ μάρκετ, με τον κόσμο να τα καταναλώνει στο σπίτι.

Να σημειωθεί ότι κατά την έντονα πληθωριστική περίοδο που διανύουμε (με 11,6% για τον Ιούλιο και 11,4% τον Αύγουστο), η μείωση πωλήσεων σε όγκο αντικατοπτρίζει την πραγματική κατανάλωση, καθότι η αύξηση σε αξία – τζίρο προέρχεται κυρίως από την αύξηση των τιμών στα προϊόντα.

Κρασί, το μοναδικο προϊόν που εμφανίζει μείωση τιμής μονάδας
Επίσης, σημαντική πτώση πωλήσεων σε όγκο στα σούπερ μάρκετ στο επτάμηνο του 2022 και σε σχέση με το αντίστοιχο επτάμηνο του 2021 καταγράφουν τα κρασιά, όπου επίσης αποτελούν μία κατηγορία που καταναλώθηκε στο σπίτι στη διάρκεια των lockdown και θεωρείται αναμενόμενη η συρρίκνωση των πωλήσεων σε όγκο κατά 10,8%.

Σημειώνεται εκτός των άλλων ότι τα κρασιά καταγράφουν και σημαντική πτώση σε αξία πωλήσεων κατά 13% σε σχέση με πέρυσι, κάτι που θα μπορούσε να θεωρηθεί εν μέρει και δείγμα της στροφής των καταναλωτών σε φθηνότερα προϊόντα λόγω πληθωρισμού ή και στη μεγαλύτερη κατανάλωση κρασιού στην εστίαση αντί του σπιτιού.

Market αισθητή ακριβότερα.Ποιο Διάφορα έχει μείωση παρουσιάσει πληρώνουμε προιόν προιόντα Σούπερ
Είμαστε και στο Google News: Ακολουθήστε μας

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Φρίκη και ανατριχίλα! 2χρονo παιδί σκότωσε καταλάθος τη μητέρα του με… (Βίντεο)
Δε, 16 Ιούν 2025 22:43
Χαλκιδική: Θρήνος για τον 38χρονο που βρήκε φρικτό τέλος σε παραλία – Σοκάρουν οι τελευταίες του στιγμές – Ήταν γνωστός…
Δε, 16 Ιούν 2025 21:17
Σοκ! Νεκρή η πασίγνωστη Ελληνίδα ιδιοκτήτρια των γυναικείων ρούχων…
Δε, 16 Ιούν 2025 16:09
Πέθανε ο ιδιοκτήτης πασίγνωστης εταιρείας καλλυντικών – Ήταν γιος της…
Δε, 16 Ιούν 2025 14:09
Έρχεται ανατροπή με τον καιρό τις επόμενες ημέρες στην Ελλάδα – Γνωστός μετεωρολόγος προειδοποιεί
Δε, 16 Ιούν 2025 13:26
Θεσσαλονίκη: Νοίκιασε διαμέρισμα Airbnb, αλλά στο μπαλκόνι του διπλανού έκρυβε…
Δε, 16 Ιούν 2025 10:42
Facebook X (Twitter) Pinterest Vimeo WhatsApp TikTok Instagram

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232108

  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
© 2025 net-time.gr

Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για να αναζητήσετε . Πατήστε Esc για ακύρωση.