Close Menu
Net-time.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • LIFESTYLE
  • TV
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΝΕΑ

«Σεισμός» στην ελληνική αγορά: “Έρχονται” λουκέτα σε ταξιδιωτικά γραφεία

Τρ, 4 Νοέ 2025 23:33

Κακός χαμός με τον Απόστολο Γκλέτσο σε πλατό εκπομπής – Τα βρόντηξε κι έφυγε! – Δεν θα με…(Βίντεο)

Τρ, 4 Νοέ 2025 23:30

Βορίζια: Σοκαριστική αποκάλυψη για τον 39χρονο πατέρα που δολοφονήθηκε – Πήγε σε γλέντι, δεν πλήρωσε τα σουβλάκια και άφησε…

Τρ, 4 Νοέ 2025 19:43
Facebook X (Twitter) Instagram
Net-time.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • LIFESTYLE
  • TV
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Net-time.gr

Σούπερ μάρκετ: Τα προϊόντα που πληρώνουμε ακριβότερα.Ποιο προιόν έχει παρουσιάσει αισθητή μείωση.

Πε, 15 Σεπ 2022 10:05 ΔΙΑΦΟΡΑ
Facebook Twitter WhatsApp Email Copy Link

Πολυδιάστατες είναι οι αιτίες που οδηγούν στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης αρκετών τροφίμων αλλά και βασικών καταναλωτικών αγαθών σε όγκο πωλήσεων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, με κύρια αιτία ωστόσο να είναι η αύξηση των τιμών, η οποία έχει αποτρέψει σημαντική μερίδα καταναλωτών από αγορές συγκεκριμένων καταναλωτικών αγαθών.

Σύμφωνα πάντως με τα στοιχεία που παραχώρησε στο Capital.gr η εταιρεία μετρήσεων αγοράς IRI, είναι αρκετές και σημαντικές οι κατηγορίες εκείνες που καταγράφουν πτώση.

Τη μεγαλύτερη συρρίκνωση σε όγκο πωλήσεων εμφανίζουν τα κατεψυγμένα ψάρια, με -15,1% για το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου του 2022, σε σύγκριση με το αντίστοιχο επτάμηνο του 2021. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ωστόσο, υπάρχει και μία επιπλέον εξήγηση για την πτώση της κατηγορίας αυτής, καθότι δεν σχετίζεται αποκλειστικά με την αύξηση των τιμών αλλά και με το γεγονός ότι φέτος κατά την περίοδο της Καθαράς Δευτέρας τα καταστήματα εστίασης ήταν σε λειτουργία, ενώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο είχαμε lockdown, με αποτέλεσμα τη φετινή χρονιά να είναι ενισχυμένες οι πωλήσεις τους μέσω των σούπερ μάρκετ, με τον κόσμο να τα καταναλώνει στο σπίτι.

Να σημειωθεί ότι κατά την έντονα πληθωριστική περίοδο που διανύουμε (με 11,6% για τον Ιούλιο και 11,4% τον Αύγουστο), η μείωση πωλήσεων σε όγκο αντικατοπτρίζει την πραγματική κατανάλωση, καθότι η αύξηση σε αξία – τζίρο προέρχεται κυρίως από την αύξηση των τιμών στα προϊόντα.

Κρασί, το μοναδικο προϊόν που εμφανίζει μείωση τιμής μονάδας
Επίσης, σημαντική πτώση πωλήσεων σε όγκο στα σούπερ μάρκετ στο επτάμηνο του 2022 και σε σχέση με το αντίστοιχο επτάμηνο του 2021 καταγράφουν τα κρασιά, όπου επίσης αποτελούν μία κατηγορία που καταναλώθηκε στο σπίτι στη διάρκεια των lockdown και θεωρείται αναμενόμενη η συρρίκνωση των πωλήσεων σε όγκο κατά 10,8%.

Σημειώνεται εκτός των άλλων ότι τα κρασιά καταγράφουν και σημαντική πτώση σε αξία πωλήσεων κατά 13% σε σχέση με πέρυσι, κάτι που θα μπορούσε να θεωρηθεί εν μέρει και δείγμα της στροφής των καταναλωτών σε φθηνότερα προϊόντα λόγω πληθωρισμού ή και στη μεγαλύτερη κατανάλωση κρασιού στην εστίαση αντί του σπιτιού.

Market αισθητή ακριβότερα.Ποιο Διάφορα έχει μείωση παρουσιάσει πληρώνουμε προιόν προιόντα Σούπερ
Είμαστε και στο Google News: Ακολουθήστε μας

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

«Σεισμός» στην ελληνική αγορά: “Έρχονται” λουκέτα σε ταξιδιωτικά γραφεία
Τρ, 4 Νοέ 2025 23:33
Κακός χαμός με τον Απόστολο Γκλέτσο σε πλατό εκπομπής – Τα βρόντηξε κι έφυγε! – Δεν θα με…(Βίντεο)
Τρ, 4 Νοέ 2025 23:30
Βορίζια: Σοκαριστική αποκάλυψη για τον 39χρονο πατέρα που δολοφονήθηκε – Πήγε σε γλέντι, δεν πλήρωσε τα σουβλάκια και άφησε…
Τρ, 4 Νοέ 2025 19:43
Αυτός είναι ο 23χρονος που δολοφονήθηκε στη Χαλκίδα – Ο ένας είναι γνωστός από τη δολοφονία του…
Τρ, 4 Νοέ 2025 13:19
Θλίψη! Πέθανε η υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ…
Τρ, 4 Νοέ 2025 13:14
Αυτά είναι τα 6 όνειρα που βλέπουμε οι περισσότεροι – Τι σημαίνουν;
Τρ, 4 Νοέ 2025 12:26
Facebook X (Twitter) Pinterest Vimeo WhatsApp TikTok Instagram

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232108

  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
© 2025 net-time.gr

Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για να αναζητήσετε . Πατήστε Esc για ακύρωση.