Close Menu
Net-time.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • LIFESTYLE
  • TV
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΝΕΑ

Η αποκάλυψη για τον διάλογο Χαρδαβέλλα – Μαζωνάκη – Το “τέσσερις πήγε” δεν ήταν τυχαίο…

Κυ, 4 Οκτ 2026 23:33

Μαζωνάκης: Βγήκαν τα πρώτα αποτελέσματα των τοξικολογικών! Αυτό βρέθηκε στον Γιώργο

Κυ, 4 Οκτ 2026 20:55

4-11/10: Αυτά τα 2 ζώδια θα δοκιμαστούν τη νέα εβδομάδα – Θα πάρουν σημαντικές αποφάσεις

Κυ, 4 Οκτ 2026 14:48
Facebook X (Twitter) Instagram
Net-time.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • LIFESTYLE
  • TV
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Net-time.gr

Αυτοί οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα πληρώσουν πρόστιμο 3.000 ευρώ.

Τρ, 8 Φεβ 2022 21:47 ΔΙΑΦΟΡΑ
Facebook Twitter WhatsApp Email Copy Link
Προσθήκη του net-time.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Google News

Το νέο χαράτσι ύψους έως 3.000 ευρώ αφορά τα ρυπογόνα ΙΧ αυτοκίνητα.

Νέο και μάλιστα βαρύ πρόστιμο θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες των εισαγόμενων αυτοκινήτων τα οποία είναι παλιάς τεχνολογίας που ρυπαίνουν το περιβάλλον.

 

Ειδικότερα το οποίο ανέρχεται στο ποσό έως των 3.000 ευρώ αφορά τα οχήματα:

-Οδηγία ρύπων Euro 4 το τέλος υπολογίζεται στα 3.000 ευρώ

-Οδηγία ρύπων Euro 5a και Euro 5b 1.000 ευρώ

 

Όσα προβλέπονται:

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στην σχετική τροπολογία περί επιβολής περιβαλλοντικού τέλους και απαγόρευσης εισαγωγής οχημάτων, προστίθεται νέα κατηγορία υπόχρεων αυτοκινήτων

 

-α) Επιβάλλεται, επιπλέον του τέλους ταξινόμησης, έκτακτο περιβαλλοντικό τέλος:

-αα) ύψους τριών χιλιάδων ευρώ (3.000), εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 4

 

-αβ) ύψους χιλίων (1.000) ευρώ, εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 5a και Εuro 5b

 

-β) Απαγορεύεται η ταξινόμηση, εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 3, 2 και 1, ή μεταγενέστερες τροποποιητικές αυτών, ή εφόσον δεν υπάγονται σε προδιαγραφές ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro) συμβατικής τεχνολογίας και για τα οποία δεν αποδεικνύονται οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

 

Από την παρούσα εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα άνω των τριάντα (30) ετών, τα οποία προορίζονται να κυκλοφορήσουν αποκλειστικά ως αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος.

Αυτοί αυτοκινήτων Διάφορα ευρώ Ιδιοκτήτες πληρώσουν πρόστιμο

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η αποκάλυψη για τον διάλογο Χαρδαβέλλα – Μαζωνάκη – Το “τέσσερις πήγε” δεν ήταν τυχαίο…
Κυ, 4 Οκτ 2026 23:33
Μαζωνάκης: Βγήκαν τα πρώτα αποτελέσματα των τοξικολογικών! Αυτό βρέθηκε στον Γιώργο
Κυ, 4 Οκτ 2026 20:55
4-11/10: Αυτά τα 2 ζώδια θα δοκιμαστούν τη νέα εβδομάδα – Θα πάρουν σημαντικές αποφάσεις
Κυ, 4 Οκτ 2026 14:48
Ο κυκλοθυμικός Μαζωνάκης, τα παράλογα λόγια και το “ρε, τι σε βρήκε” – Νέα στοιχεία που προκαλούν…
Κυ, 4 Οκτ 2026 14:42
Νέα Ιωνία: Φρικιαστικό περιστατικό! Επίθεση άνδρα “βρικόλακα” σε οδηγό ταξί
Κυ, 4 Οκτ 2026 14:12
Η συγκλονιστική αποκάλυψη της Πάολα για τη θέση του Μαζώ στο Voice!
Κυ, 4 Οκτ 2026 10:21
Facebook X (Twitter) Pinterest Vimeo WhatsApp TikTok Instagram

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232108

  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
© 2026 net-time.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.