Close Menu
Net-time.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • LIFESTYLE
  • TV
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΝΕΑ

Ραγδαίες εξελίξεις με τον Κώστα Πάσσαρη

Πα, 14 Αυγ 2026 00:31

Μετά τον Δεκαπενταύγουστο αλλάζουν όλα – Απρόσμενες εξελίξεις για αυτά τα 3 ζώδια

Πα, 14 Αυγ 2026 00:23

14 Αυγούστου: Αυτά τα 2 ζώδια ξεχωρίζουν – Παίρνουν σημαντικές αποφάσεις

Πα, 14 Αυγ 2026 00:20
Facebook X (Twitter) Instagram
Net-time.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • LIFESTYLE
  • TV
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Net-time.gr

Λάδι: «Κόκκινος» συναγερμός από τους επιστήμονες – Τι μπορεί να προκαλέσει η κατανάλωση του στον οργανισμό

Κυ, 15 Δεκ 2024 10:26 ΔΙΑΦΟΡΑ
Facebook Twitter WhatsApp Email Copy Link
Προσθήκη του net-time.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Google News

Τα δημοφιλή μαγειρικά έλαια που χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά επεξεργασμένες δυτικές δίαιτες μπορεί να προκαλούν αύξηση των περιπτώσεων καρκίνου του παχέος εντέρου, έδειξε μια νέα μελέτη υπό την αιγίδα της αμερικανικής κυβέρνησης.

Τα ανθυγιεινά σπορέλαια όπως το ηλίανθο, το σταφυλόκουκους, η canola και το καλαμπόκι θα μπορούσαν να προκαλέσουν χρόνια φλεγμονή στο σώμα, αναφέρει η έρευνα.

Μέχρι τώρα τα στοιχεία που συνδέουν το μαγειρικό λάδι με τον καρκίνο του παχέος εντέρου ήταν ασαφή. Ωστόσο, η πρόσφατη αμερικανική μελέτη εντόπισε τα σπορέλαια ως τον πιθανό παράγοντα που συμβάλλει όταν εξέτασαν όγκους από περισσότερα από 80 άτομα με καρκίνο του παχέος εντέρου, ηλικίας μεταξύ 30 και 85 ετών.

Οι όγκοι εμφάνισαν αυξημένα επίπεδα βιοδραστικών λιπιδίων, τα οποία είναι μικρά ελαιώδη μόρια που παράγονται όταν το σώμα μεταβολίζει τα σπορέλαια, σε σύγκριση με πιο υγιή λίπη, σύμφωνα με τη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Gut.

– από Διάφορα επιστήμονες! κατανάλωση κόκκινος λάδι μπορεί να οργανισμό προκαλέσει στον Συναγερμός τι του τους

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ραγδαίες εξελίξεις με τον Κώστα Πάσσαρη
Πα, 14 Αυγ 2026 00:31
Μετά τον Δεκαπενταύγουστο αλλάζουν όλα – Απρόσμενες εξελίξεις για αυτά τα 3 ζώδια
Πα, 14 Αυγ 2026 00:23
14 Αυγούστου: Αυτά τα 2 ζώδια ξεχωρίζουν – Παίρνουν σημαντικές αποφάσεις
Πα, 14 Αυγ 2026 00:20
Αυτά τα ζώδια είναι οι μεγαλύτεροι “κακοπληρωτές” – Θα σας βγάλουν το λάδι μέχρι να σας τακτοποιήσουν!
Πε, 13 Αυγ 2026 23:23
Σάλος στο διαδίκτυο με αυτούς που κοίταξαν την έκλειψη χωρίς προστασία – Τα συμπτώματα που προκαλούν ανησυχία
Πε, 13 Αυγ 2026 23:19
Τα καλά και τα κακά νέα για τη Χαλκιδική – Ποιες θα είναι οι συνθήκες τις επόμενες ώρες; – Προειδοποίηση και για άλλες περιοχές
Πε, 13 Αυγ 2026 21:35
Facebook X (Twitter) Pinterest Vimeo WhatsApp TikTok Instagram

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232108

  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
© 2026 net-time.gr

Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για να αναζητήσετε . Πατήστε Esc για ακύρωση.