Close Menu
Net-time.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • LIFESTYLE
  • TV
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΝΕΑ

Κουφονήσια: Τραγωδία με 22χρονη Ελληνίδα που είχε πάει διακοπές με τον σύντροφό της – Τι συνέβη μετά την ταβέρνα

Τε, 24 Ιούν 2026 19:48

Tραγωδία στην Τουρκία: Έλληνας τουρίστας έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια ταξιδιού με γκρουπ – Τι συνέβη

Τε, 24 Ιούν 2026 19:42

Τελευταία εξέλιξη – Φαίη Σκορδά: Έφυγε από το «Mega» – Τι έχει γίνει γνωστό

Τε, 24 Ιούν 2026 19:35
Facebook X (Twitter) Instagram
Net-time.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • LIFESTYLE
  • TV
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Net-time.gr

Μπάχαλο με κατάργηση του SMS: «Ελεύθερες οι μετακινήσεις εκτός νομού, αλλά για τον φούρνο θα στέλνεις μήνυμα»

Πε, 6 Μάι 2021 11:33 ΔΙΑΦΟΡΑ
Facebook Twitter WhatsApp Email Copy Link

Κατάργηση του SMS: Οι μετακινήσεις εκτός νομού θα είναι ελεύθερες. Όμως, για τις κοντινές μετακινήσεις όπως στο φούρνο, θα απαιτείται αποστολή μηνύματος. Το ενδεχόμενο να μην χρειάζεται να στέλνουν SMS οι τουρίστες, όμως οι πολίτες να είναι αναγκασμένοι να το κάνουν, προκάλεσε πολλές αντιδράσεις.

Κατάργηση του SMS: Ενδεχόμενη διατήρηση των μηνυμάτων και μετά τις 15 Μαΐου για τις κοντινές μετακινήσεις

Μέχρι χθες, αυτό που ξέραμε και είχαν τονίσει ουκ ολίγοι κυβερνητικοί εκπρόσωποι ήταν πως με το άνοιγμα του τουρισμού στα μέσα Μαΐου, θα είχαμε και την ολική κατάργηση των SMS.

Κάτι απολύτως λογικό. Αυτό, διότι δεν γίνεται οι τουρίστες να κυκλοφορούν χωρίς περιορισμούς. Επίσης, οι πολίτες της χώρας να είναι αναγκασμένοι να στέλνουν SMS για τις μετακινήσεις τους.

Ωστόσο, τόσο ο Άδωνις Γεωργιάδης, όσο και η Αριστοτελεία Πελώνη, με δηλώσεις τους, άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο το μήνυμα στο 13033 να διατηρηθεί και μετά τις 15 του μήνα.

Το ενδιαφέρον συμπέρασμα που προκύπτει:

Η κατάργηση του SMS θα εξεταστεί εκείνες τις ημέρες και όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, προκάλεσε πολλές αντιδράσεις… Πόσω μάλλον από τη στιγμή που ελάχιστοι είναι τυπικοί. Δηλαδή, στέλνουν SMS για τις μετακινήσεις τους.

Θυμίζουμε πως ήδη έχει ανακοινωθεί πως από τις 15 Μαΐου, όπως επιβεβαίωσε χθες η κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη θα ανοίξουν οι υπερτοπικές μετακινήσεις.

Έτσι, μπορεί να έχουμε το εξής φοβερό. Να μπορείς να πας ελεύθερα στην Θεσσαλονίκη. Όμως, για να επισκεφτείς την ταβέρνα της γειτονιάς σου, να χρειάζεται να στείλεις SMS.

«εκτός Άλλα Διάφορα ελεύθερες κατάργηση μετακινήσεις μήνυμα Μπάχαλο νομού στέλνεις φούρνο
Είμαστε και στο Google News: Ακολουθήστε μας

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Κουφονήσια: Τραγωδία με 22χρονη Ελληνίδα που είχε πάει διακοπές με τον σύντροφό της – Τι συνέβη μετά την ταβέρνα
Τε, 24 Ιούν 2026 19:48
Tραγωδία στην Τουρκία: Έλληνας τουρίστας έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια ταξιδιού με γκρουπ – Τι συνέβη
Τε, 24 Ιούν 2026 19:42
Τελευταία εξέλιξη – Φαίη Σκορδά: Έφυγε από το «Mega» – Τι έχει γίνει γνωστό
Τε, 24 Ιούν 2026 19:35
Πώς να δείχνετε κομψή το καλοκαίρι, ακόμα και όταν δεν έχετε διάθεση
Τε, 24 Ιούν 2026 17:10
Συντάξεις χηρείας: Τι ενδέχεται να αλλάξει στο καθεστώς των περικοπών – Τα σενάρια που εξετάζονται
Τε, 24 Ιούν 2026 17:00
Από Κριό μέχρι Ιχθύ: τι παθαίνει κάθε ζώδιο όταν ακούσει αυτή την κλασική φράση
Τε, 24 Ιούν 2026 16:35
Facebook X (Twitter) Pinterest Vimeo WhatsApp TikTok Instagram

Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232108

  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
© 2026 net-time.gr

Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για να αναζητήσετε . Πατήστε Esc για ακύρωση.